ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

 

Ονοματεπώνυμο

Παπαδόπουλος Πάρης

Πατρώνυμο

Αλέξανδρος



Θέση που κατέχω

Σύμβουλος Εκπαίδευσης  Α΄Περιφέρειας Πρωτοβάθμιας Κιλκίς





e-mail

sepe701@dipe.Kil.sch.gr

url:

parispapad.blogspot.gr 

 

A. EΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 

Α.1. Τίτλοι Σπουδών

 

2010

Διδακτορικός τίτλος. Τίτλος: Επιστήμες της Αγωγής-Διδακτική Φυσικών Επιστημών, «Οι θεατρικές πρακτικές στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο» Εκπαιδευτικό Ίδρυμα: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Α.Π.Θ.

2006

Μεταπτυχιακός τίτλος. Τίτλος: Διδακτική των θετικών επιστημών, της Παιδαγωγικής Σχολής, «Διδακτική της Βιολογίας και των επιστημών του Περιβάλλοντος» Εκπαιδευτικό Ίδρυμα: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Α.Π.Θ.

2004

Δίπλωμα Διετούς Μετεκπαίδευσης στη Γενική Αγωγή. Διδασκαλείο «Δημήτρης Γληνός» του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ.

2001

Πτυχίο Εξομοίωσης Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης  Α.Π.Θ.

1986

Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας Λαμίας

2013

Γνώση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, Επιπέδου 2

2005

Γνώση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, Επιπέδου 1

2015

Βεβαίωση Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτή Ενηλίκων της Μη-τυπικής Εκπαίδευσης-Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Ξένη Γλώσσα

Τίτλος: Certificate of Proficiency in English- University of Cambridge

Τίτλος: Certificate of Proficiency in English -University of Michigan

 

 

A.2. Επιμόρφωση

 

2022

Επιμόρφωση Επιμορφωτών Β’ (8 ώρες σύγχρονη, 20 ώρες ασύγχρονη, 8 ώρες μελέτη για την εκπόνηση διδακτικού σεναρίου), με τίτλο ΦΕΤΜ12 - Π.Σ. Φυσικά (Δημοτικό), Φορέας Ι.Ε.Π.- ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 36 ωρών.

 

2022

Επιμόρφωση Επιμορφωτών Β’ «Εισαγωγική Επιμόρφωση - Γενική Πρωτοβάθμια» συνολικής διάρκειας 96 ωρών (24 ώρες σύγχρονη και 72 ώρες ασύγχρονη), η οποία υλοποιήθηκε από 4/4/2022 έως 13/5/2022, Φορέας Ι.Ε.Π.- ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 96 ωρών.

 

2022

Επιμόρφωση Επιμορφωτών Β’ -Β' Φάση επιμόρφωσης με τίτλο «Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)» Φορέας Ι.Ε.Π.- ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 24 ωρών

2021

Μαθαίνουμε ψηφιακά, Διδάσκουμε ψηφιακά-Α/ΘΜΙΑ. «Παιδαγωγική αξιοποίηση της τεχνολογίας για την ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση». Φορέας ΥΠΑΙΘ & European schoolnet-ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 30 ωρών

2021

Ο ρόλος και τα όρια της δικτυοκεντρικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού και επιμορφωτικού έργου του ΕΚΔΔΑ – παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας του ινστιτούτου τεκμηρίωσης έρευνας και καινοτομιών -Φορέας Ε.Κ.Δ.Δ.Α.-ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 7 ωρών

2020

Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών για την υλοποίηση Επιμορφωτικών Δράσεων στο πλαίσιο της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων»- Φορέας Ι.Ε.Π.-Διάρκειας 24 ωρών

2020

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία της εκπαίδευσης από απόσταση-MOOC -E.A.Π- Διάρκειας 15 ωρών

2019

«Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» της Πράξης: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος», με κωδικό ΟΠΣ 5004204-Φορέας Ι.Ε.Π. -Διάρκειας 2 ωρών

2017

Επιμόρφωση των Επιμορφωτών των Εκπαιδευτικών και των Σχολικών Συμβούλων Θεολόγων ΠΕ01 στα Νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών- ΟΠΣ (MIS) 5004204- Φορέας Ι.Ε.Π.- Διάρκειας 20,5 ωρών

2017

Ζητήματα διγλωσσίας, διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων, 1ο & 2ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης- Διάρκειας 22 ωρών

2017

Εισαγωγή στη Σωματιδιακή Φυσική-Playing with Protons- Cern Geneva- 5θήμερο Πρόγραμμα 26-30 Αυγούστου 2017 Φορέας -Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ίδρυμα Νιάρχος και το CMS.

2015

Ημερίδα ευαισθητοποίησης στελεχών και εκπαιδευτικών της προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα διακρίσεων και ισότητας φύλων- Φορέας ΕΚΔΔΑ-Διάρκειας 7 ωρών

20014-

2015

Προκαταρκτικές ενέργειες για την εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης ΟΠΣ 453588 - Φορέας Ι.Ε.Π.- Διάρκειας 18 ωρών

2013

Βεβαίωση Πιστοποίησης καθοδηγητικής επάρκειας εκπαιδευτικού- Φορέας ΕΚΔΔΑ- Διάρκειας 96 ωρών

2011

Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών- Φορέας Ι.Ε.Π.-Διάρκειας 200 ωρών

2015

Εκπαίδευση μέσα από την Τέχνη- Φορέας ΣΕΒ-ΙΒΕΠΕ- Διάρκειας 50 ωρών

1998

Σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για τις μαθησιακές δυσκολίες και τη δυσλεξία- Φορέας Πανεπιστήμιο Πατρών- Διάρκειας 40 ωρών

1996

Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων -1ο Π.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης- Windows-Word-Excel- Διάρκειας 40 ωρών

1992

Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων -Π.Ε.Κ Εισαγωγικής επιμόρφωσης Στερεάς Ελλάδας- Διάρκειας 3 μηνών

 

Α.3. Διδακτικό και Επιμορφωτικό Έργο

Συμμετοχή ως επιμορφωτής σε επιμορφωτικά προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, του Ι.Ε.Π. ή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

 

1.

Επιμορφωτής στο πρόγραμμα: «Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην Εξ αποστάσεως εκπαίδευση». Φορέας Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας- Διάρκειας 20 ωρών

2.

Εκπονητής Υλικού στο πρόγραμμα «Εκπόνηση επιμορφωτικού - Υποστηρικτικού υλικού» του Υποέργου 1 της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων» με κωδικό ΟΠΣ 5092064

3.

Πολλαπλασιαστής-Επιμορφωτής στο Πιλοτικό πρόγραμμα Εργαστήρια Δεξιοτήτων του ΙΕΠ-Διάρκειας 24 ωρών

4.

Συντονιστής προγράμματος Εθελοντισμού και πολιτειότητας: «Νοιάζομαι και Δρω». Ίδρυμα Λαμπράκη και Υπουργείο Παιδείας. Σχολικά  Έτη 2015-16, 2018-2019 και 2019-2020, Διάρκειας  202 ωρών 

5.

Επιμορφωτής Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών- ΟΠΣ (MIS) 5004204-Φορέας ΙΕΠ-Διάρκειας ωρών 20

6.

Επιμορφωτής στο πρόγραμμα Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα πακέτα-Φορέας Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων -Διάρκειας ωρών 30

7.

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο 2ο Π.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης σε θέματα διευθέτησης συγκρούσεων, διαχείρισης κρίσεων, διαφοροποιημένης διδασκαλίας και διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων-Φορέας Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων-Διάρκειας 12 ωρών

8. 

Επιμορφωτής στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ) σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων σε θέματα: Διοίκησης Εκπαιδευτικών μονάδων, Διαχείρισης Αλλαγών, Καινοτόμων δράσεων και καινοτομιών στην εκπαίδευση, της αφηγηματικής τεχνικής ως διοικητικής πρακτικής και ανάπτυξης των κοινωνικών δεξιοτήτων και ως επιμορφωτής Σχολικών Συμβούλων σε θέματα Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και διαφοροποιημένης διδασκαλίας για την απόκτηση του πιστοποιητικού καθοδηγητικής και διοικητικής επάρκειας-Διάρκειας 303 ωρών

9.

Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση στον Ευρωπαϊκό χώρο- Επιμορφωτικό πρόγραμμα: Το σχολείο του Μέλλοντος. Μάνατζμεντ και διοίκηση- Φορέας Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς & Υπουργείο Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων-Διάρκειας 6 ωρών 

10.

Φυσικές Επιστήμες για την Εκπαίδευση του πολίτη & Θεατρικές πρακτικές στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο μάθημα Διδακτική των Φυσικών Επιστημών- Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ- Διάρκειας 33 ωρών

11.

Επιμορφωτής του ΙΕΠ στο έργο: «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» της Πράξης: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος». Διάρκειας 2 ωρών

12.

Επιμόρφωση Διευθυντών με θέμα: Διεύθυνση σχολικών μονάδων: Διοικητικές και παιδαγωγικές διαστάσεις σε συνεργασία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του 2ου Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας-Διάρκειας 2 ωρών

13. 

Επιμορφωτής στο Ευγενίδειο Ίδρυμα στο πρόγραμμα: Το Σύμπαν για όλους- Νοέμβριος 2019-Συνολικής διάρκειας: 5 ωρών

14.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

«Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας-Διαδικασίας Αυτο/αξιολόγησης στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3-Οριζόντια Πράξη» με MIS: 295381, για το σχολικό έτος 2011-2012. Συμμετοχή στο πιλοτικό στάδιο Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της Σχολικής Μονάδας ως Σχολικός Σύμβουλος στον Νομό Κιλκίς (Έργο του Ι.Ε.Π. -Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής)

15.

Επιμορφωτής σε προγράμματα του Ι.Ε.Π. που βρίσκονται σε εξέλιξη:

Α. «Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας (Δ.Δ.)» MIS: 5032906   

Β. «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης- Υλοποίηση Επιμόρφωσης» MIS: 5035543

Γ. «Εισαγωγική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών» MIS: 5070654

 

Α.4. Συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα

 

1.  Το Σύμπαν για όλους/ Σύμπραξη φορέων: CMS CERN- European Gravitational Observatory-Perimeter Institute National Technical University of Athens/Τμήμα Φυσικών Επιστημών Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο -Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο-Ίδρυμα Ευγενίδου-Σχολή Χίλλ - THE UNIVERSE FOR ALL-A series of educational courses aimed to teachers of elementary school and secondary education

Ποσοτική και ποιοτική έρευνα - 5μήνες 1/2020-6/2020 - https://www.eef.edu.gr/en/news/the-universe-for-all/

2.HIPST- History, Philosophy in Science Teaching, Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Συντονισμένης Δράσης και Υποστήριξης-Science in Society Στα πλαίσια του Comenius 2.1.–Φορέας Α.Π.Θ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ-Χρονική διάρκεια Οκτώβριος 2008 μέχρι Ιούλιος 2010-http://hipst.eled.auth.gr  & http://hipstwiki.eled.auth.gr

3. STeT-Science Teaching e-Learning στα πλαίσια του Comenius 2.1. -Φορέας Α.Π.Θ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ-Χρονική διάρκεια Οκτώβριος 2006 μέχρι Οκτώβριο του 2008-http://stet.wetpaint.com/

4. The MAP project- A teacher training program based on science education and history of science. Στα πλαίσια του Comenius 2.1.- Φορέας Α.Π.Θ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ- Χρονική διάρκεια Οκτώβριος 2004 μέχρι Οκτώβριο του 2006 http://ppp.unipv.it/map/ & http://ppp.unipv.it/map/pagine/intro_00_gr.htm

 

A.5. Συγγραφικό έργο και εισηγήσεις σε συνέδρια

Α.5.1. Συγγραφή Σχολικών εγχειριδίων ή βιβλίων που έχουν εκδοθεί σε ISBN

 

1. Τίτλος: Ανοίγοντας την Επιστήμη στην Κοινωνία-Εκδόσεις:University Studio Press-Θεσσαλονίκη 2017-Ομαδική συγγραφή- ISBN  978-960-12-2361-2

2. Τίτλος: Διατροφή και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης- Εκδόσεις Γιαχούδη- Θεσσαλονίκη 2006- Συγγραφέας Παπαδόπουλος Πάρης-ISBN 960-7425-98-7

3. Τίτλος: Η Εκπαιδευτική Πολιτική κατά την τριετία 1957-1959, Η επιτροπή παιδείας, προσδοκίες για μια σύγχρονη εκπαίδευση - Εκδόσεις Γιαχούδη- Θεσσαλονίκη 2006- Ομαδική συγγραφή- ISBN 960-7425-93-6

4. Τίτλος: Φυσικές Επιστήμες, Νέα προσέγγιση, Αναλυτικά Προγράμματα- Εκδόσεις Γιαχούδη- Θεσσαλονίκη 2006- Ομαδική συγγραφή- ISBN 960-7425-92-8

5. Τίτλος: History of Science and the Teaching of Science Concepts: Designing Instructional e-Material, Role-plays and Educational Wiki Pages for Teachers’ e-Training- Publisher: CreateSpace Independent Publish (February 4, 2009)-Ομαδικός Τόμος-ISBN-10: 1440488185-ISBN-13: 978-1440488184

 

 

 

Α.5.2. Δημοσίευση άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά

 

1. 50 επεισόδια comics για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών. Περιοδικό «Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών- Έρευνα & Πράξη»: Συγγραφέας Παπαδόπουλος Πάρης- Ιούλιος -Δεκέμβριος 2015, Διπλό τεύχος 54-55 σελ. 47-56, ISSN 1792-3166

2. Εκπαιδευτικοί και αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου Διαμορφώνοντας μια αξιολογική κουλτούρα: Περιοδικό «Νέος Παιδαγωγός»: Συγγραφέας Παπαδόπουλος Πάρης- Ιανουάριος 2015, Σελ.173-182 -ISSN 2241-6781

3. «Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την τέχνη» μια περίπτωση εφαρμογής: Ο Γαλιλαίος, ο Μπρεχτ και οι Φυσικές Επιστήμες για την εκπαίδευση του πολίτη. Περιοδικό «Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών- Έρευνα & Πράξη»: Συγγραφέας Παπαδόπουλος Πάρης- Ιούλιος Δεκέμβριος 2014, Διπλό τεύχος 50-51 σελ.22-31,, ISSN 1792-3166

4. Δημιουργική γραφή και αφήγηση στις φυσικές επιστήμες Μια περίπτωση εφαρμογής. Περιοδικό «Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών- Έρευνα & Πράξη»: Συγγραφέας Παπαδόπουλος Πάρης- Ιανουάριος Ιούνιος 2013, Διπλό τεύχος 44-45 σελ.27-50, ISSN 1792-3166

5. Developing Analysis Frameworks for Scientific Literacy Activities. Περιοδικό «Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών- Έρευνα & Πράξη»: Συγγραφείς Παπαδόπουλος Πάρης & Σέρογλου Φανή- Ιανουάριος Ιούνιος 2012, Διπλό τεύχος 40-41 σελ.5-29, ISSN 1792-3166

6. Διδασκαλία και μάθηση σε ένα σύγχρονο παιδαγωγικό περιβάλλον με τη χρήση των Τ.Π.Ε για την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων. Περιοδικό «i-Teacher»: Συγγραφέας Παπαδόπουλος Πάρης-5ο Τεύχος, Νοέμβριος 2012-ISSN1792-4146

7. Η αντιπαράθεση επιχειρημάτων στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο- Η περίπτωση των καιρικών φαινομένων. Περιοδικό «Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών- Έρευνα & Πράξη»: Συγγραφείς Παπαδόπουλος Πάρης & Σέρογλου Φανή-Μάιος Ιούνιος Ιούλιος & Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος 2010 Διπλό τεύχος 34-35 σελ.5-18, ISSN 1792-3166

8. Στοχοθεσία αναλυτικών προγραμμάτων Φυσικών Επιστημών-ελληνική πραγματικότητα. Περιοδικό «Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών- Έρευνα & Πράξη»: Συγγραφέας Παπαδόπουλος Πάρης- Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος 2005,τεύχος 12, σελ. 46-56, ISSN 960-333-1109-6039

9. Οι απόψεις των δασκάλων για το νέο διαθεματικό αναλυτικό πρόγραμμα των Φυσικών Επιστημών. Περιοδικό «Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών- Έρευνα & Πράξη»: Συγγραφείς Παπαδόπουλος Πάρης, Ντάνου Ελευθερία, Πεγίδου Καλλιόπη, Κοντογεωργίου Δημήτρης - Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος 2004, τεύχος 10 σελ. 27-33ISSN 960-333-1109-6039

 


Α.5.3. Εισηγήσεις σε Επιστημονικά Συνέδρια: Διεθνή-Εθνικά

 

1. Ομαδική εισήγηση: «Απόψεις των Δασκάλων για το νέο διαθεματικό αναλυτικό πρόγραμμα των Φυσικών Επιστημών», 2ο συνέδριο της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (Ε.ΔΙ.ΦΕ.) και 2ο Συμπόσιο της International Organization for Science and Technology Education (I.O.S.T.E), στη νότια Ευρώπη, 18-20 Μαρτίου 2004, Καλαμάτα.

2. Ομαδική εισήγηση: «Επιστημονικός Γραμματισμός και διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο δημοτικό Σχολείο: Η περίπτωση των Θεατρικών πρακτικών», 4ο Χειμερινό Σχολείο Υποψηφίων Διδακτόρων της Ε.ΔΙ.ΦΕ., Πάτρα, 16-18 Μαρτίου

2007

3. Παπαδόπουλος Πάρης: «Μια εξελισσόμενη σειρά θεατρικών πρακτικών για τη διδασκαλία της επιστήμης», 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών. Πάτρα, 5-7 Οκτωβρίου 2007

4. Ομαδική εισήγηση: «A progressive sequence of theatre techniques for teaching science», 9th International History, Philosophy and Science Teaching Conference, June 24-28, 2007, Calgary, Canada

5. Ομαδική εισήγηση: «Τέχνες και μάθηση: Η παντομίμα στη διδασκαλία των εννοιών των φυσικών επιστημών», 4ο Πανελλήνιο συνέδριο της Ε.ΔΙ.ΦΕ., Θεσσαλονίκη, 9-11 Μαΐου, 2008

6. Ομαδική εισήγηση: «Restructuring science stories in films and role-playing: Teaching science concepts in their social and cultural context», 2nd International Conference on stories in Science Teaching, Deutsches Museum, Munich, Germany July 14-18, 2008

7. Παπαδόπουλος Πάρης: «Μια σειρά εξελισσόμενων Θεατρικών πρακτικών για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο: Η περίπτωση της αντιπαράθεσης επιχειρημάτων μέσα από τα παιχνίδια ρόλων». 5ο Χειμερινό Σχολείο Υποψηφίων Διδακτόρων της Ε.ΔΙ.ΦΕ., Ιωάννινα 20-22 Μαρτίου 2009

8. Ομαδική εισήγηση: «Developing Analysis Frameworks for Scientific Literacy Activities», 10th International History, Philosophy and Science Teaching Conference, June 24-28, 2009, University of Notre Dame, USA

9. Seroglou, F., Dossis, S., Kanderakis, N., Koliopoulos, D., Koulountzos, V., Papadopoulos, P., Paraskevopoulou, E., Piliouras, P., Tsagliotis, N. & Vleioras, G.: 2011, Developing and using evaluation research tools for science teaching cases informed by the history and philosophy of science. Paper presented at Science and culture: Promise, challenge and demand - Proceedings of the 11th International IHPST and 6th Greek History, Philosophy and Science Teaching Joint Conference, 1-5 July 2011, Thessaloniki, Greece.

10. Papadopoulos, P. & Seroglou, F.: 2011, Argumentation for metacognitive skill development in science teaching. Paper presented at Science and culture: Promise, challenge and demand - Proceedings of the 11th International IHPST and 6th Greek History, Philosophy and Science Teaching Joint Conference, 1-5 July 2011, Thessaloniki, Greece.

11. Παπαδόπουλος Πάρης: «Δημιουργική γραφή και αφήγηση στις φυσικές επιστήμες»,  Ποια φυσική έχει νόημα να διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα; Πανελλήνιο συνέδριο 9-10 Μαρτίου 2013, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ. Θεσσαλονίκη.

12. Παπαδόπουλος Πάρης: «Σύγχρονα εργαλεία on-line εκπαίδευσης για τις φυσικές επιστήμες», Ανακαλυπτική Μάθηση στην εκπαιδευτική πράξη, Συνέδριο Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Κιλκίς 6-7 Φεβρουαρίου 2015

13. Παπαδόπουλος Πάρης: «Ταξίδι στη γνώση μέσα από 50 επεισόδια Comics για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών», 4ο Πανελλήνιο Εκπ/κο Συνέδριο Κ. Μακεδονίας, «Αξιοποίησης των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στη διδακτική πράξη»,  Θεσσαλονίκη 8- 10 Απριλίου 2016

14. Παπαδόπουλος Πάρης: «Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο: Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Δημιουργώντας ένα ασφαλές και δημιουργικό περιβάλλον για τη χρήση του διαδικτύου», 5ο  Διεθνές Διεπιστημονικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο “elife 2016”, Λίμνη Πλαστήρα, 23-26 Ιουνίου 2016

15. Παπαδόπουλος Πάρης: «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία», 4ο Συνέδριο Επιστήμες της Εκπαίδευσης με θέμα: « Θέλουμε ένα σχολείο για την κοινωνία», Ένωση Ελλήνων Φυσικών και Ελληνικό Ινστιτούτο Οικονομικών της Εκπαίδευσης & Δια Βίου Μάθησης της Έρευνας & Καινοτομίας, Θεσσαλονίκη 2-3 Ιουλίου 2016

16. Ομαδική εισήγηση: «Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο: Εμπειρία από τον πρώτο Χρόνο λειτουργίας», 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο-με Διεθνή Συμμετοχή-για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.), Λάρισα 21-23 Οκτωβρίου 2016

 

     Α.5.4. Συμμετοχή σε ομάδα σύνταξης Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών –Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Α.Π.Σ. –Δ.Ε.Π.Π.Σ) ή αναμόρφωση- εξορθολογισμού Προγραμμάτων Σποδών και διδακτικής ύλης του ΙΕΠ ή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

1. Ειδικός Επιστήμονας-Αξιολογητής, στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, για το γνωστικό αντικείμενο «ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ», κατά το σχολικό έτος 2015-2016, στο πλαίσιο υλοποίησης της Δράσης «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ», της Πράξης «Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα)-Νέο Πρόγραμμα Σπουδών» με κωδικό. ΟΠΣ 295450 στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2, 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Bίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ. Αθήνα, 30.11.2015

2. Ειδικός Επιστήμονας, με την ιδιότητα του Μετασχολιαστή, στην υλοποίηση της Δράσης Δ.2.2: «Επιλογή και εμπλουτισμός με εκπαιδευτικά μεταδεδομένα υπάρχοντος ψηφιακού περιεχομένου από συλλογές πολιτισμικών φορέων(μουσεία, βιβλιοθήκες, οπτικοακουστικά αρχεία κλπ.)» του Υποέργου 12: «Παιδαγωγικός μετασχολιασμός ψηφιακού υλικού πολιτισμικού περιεχομένου», της Πράξης: «Ανάπτυξη Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Καταγραφή και Συγκέντρωση ήδη παραχθέντος Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού και Συντονισμός των Πράξεων στην Κατηγορία Πράξης» με Κωδικό ΟΠΣ: 298759, σε εκτέλεση ανάθεσης έργου από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη 25/05-05-2015 ΑΔΑ: 6ΔΓΡΟΞΛΔΒ7Ο ). Το αντικείμενο του έργου ήταν ο παιδαγωγικός μετασχολιασμός και εμπλουτισμός με εκπαιδευτικά μεταδεδομένα, ψηφιακών αντικειμένων. (Συνολικά: 100 μετασχολιασμοί). Η συνολική απασχόληση ήταν 200 ώρες για το χρονικό διάστημα από 05/05/2015 έως 20/11/2015.

 

Β. Διοικητική και διδακτική εμπειρία Β.1. Διοικητική εμπειρία

 

1. Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας, 20/9/2018 -28/02/2023

2. Διευθυντής σχολικής μονάδας 10/θ Ολοήμερου 3ου Δημοτικού σχολείου Λαγκαδά Θεσσαλονίκης,  1/08/2017 – 20/09/2018

3. Σχολικός Σύμβουλος 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κιλκίς,  12/01/2012   έως 31/07/2017

4. Διευθυντής σχολικής μονάδας 12/θ Ολοήμερου Δημοτικού σχολείου Δρυμού Θεσσαλονίκης,  28/11/2007 – 31/07/2011

5. Διευθυντής σχολικής μονάδας 6/θ Δημοτικού σχολείο Ασσήρου Θεσσαλονίκης, 06/11/1996  - 20/09/1997

6. Προϊστάμενος σχολικής μονάδας- Μονοθέσιου Δημοτικού σχολείου Πλατανακίου Θηβών Ν. Βοιωτίας,  1/09/1991 – 21/06/1993

 

 

Β.2. Διδακτική εμπειρία

 

Συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία ως 28/12/2022- 34 έτη  

     

     Γ.   Επιπρόσθετα στοιχεία

 

1.  ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ERASMUS + KA2 Αξιολογητής του ΙΚΥ (ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ) στα ευρωπαϊκά προγράμματα   Erasmus+.

2. Ambassador του προγράμματος Teacher for Europe: Setting an Agora for Democratic Culture. 2019-2021

3.  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ

Α.  Meeting of the STeT project's in Pavia 16 Gennaio 2008

Β.  Second International Meeting of the HIPST (History, Philosophy in Science Teaching), February 27-28/3/2009 in Budapest Γ.   International Conference HIPST 11-14/3/2010 University of Kaiserslautern/Germany

4.   ΜΕΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ & ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

Α.   4ο Πανελλήνιο συνέδριο της ένωσης για τη διδακτική των φυσικών επιστημών ΕΔΙΦΕ με θέμα: «Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία Φυσικών επιστημών», Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ., 9-11 Μαΐου 2008, Θεσσαλονίκη

Β.  11th International IHPST and 6th Greek History, Philosophy and Science Teaching Joint Conference Science & Culture: Promise, Challenge and Demand 1-5 July 2011, Thessaloniki, Greece Γ.   Μαθητικά Συνέδρια Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας

Δ.  4ο Συνέδριο Επιστήμες της Εκπαίδευσης με θέμα: « Θέλουμε ένα σχολείο για την κοινωνία», Ένωση Ελλήνων Φυσικών και

Ελληνικό Ινστιτούτο Οικονομικών της Εκπαίδευσης & Δια Βίου Μάθησης της Έρευνας & Καινοτομίας, Θεσσαλονίκη 2-3 Ιουλίου 2016

5. ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΟΤΗΤΑΣ «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ & ΔΡΩ» 2016-2020

2017: Α΄ Βραβείο (Gold) Στον διαγωνισμό Education Business Awards Το 5ο δημοτικό σχολείο Κιλκίς βραβεύτηκε με χρυσό βραβείο (Gold Award) στην κατηγορία «Επένδυση στην εκπαίδευση/εθελοντισμός στο σχολείο» για την υλοποίηση του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω: για το σχολείο μου, τον συνάνθρωπο, το Περιβάλλον».

6. ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ

Μετάφραση του τρίτομου βιβλίου που δίνεται στους φοιτητές  του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ. με τίτλο: «Διδασκαλία των φυσικών επιστημών και πολιτισμός» των Fabio Bevilacqua, Enrico Gianneto, Michael Matthews. Εκδόσεις Επίκεντρο.

7. ΚΡΙΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ& ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

Κριτής Σχολικών Ιστοχώρων και επιστημονικών περιοδικών και συνεδρίων (Νέου Παιδαγωγού- Η εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ- Διαγωνισμός Σχολικών Ιστότοπων Σύρου- Πανελληνίων Συνεδρίων των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ με θέμα Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας).

8. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ

Α. Συν-δημιουργία του διαπεριφερειακού θεματικού δικτύου με θέμα : Η Ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Β.Συν-δημιουργία του θεματικού δικτύου Αγωγής Υγείας με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κιλκίς με θέμα: Οι σχολικοί κήποι ομορφαίνουν τις καρδιές μας- Η επιστήμη στην υπηρεσία του ανθρώπου.

Γ. Συν-δημιουργία του δικτύου Συναισθηματικής νοημοσύνης

9. ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΚΟΥ ΕΡΓΟΥ σε εκπαιδευτικούς γονείς και μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας σε άλλες εκπαιδευτικές περιφέρειες Σχολικών Συμβούλων και φορείς για την  ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 

10. ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΕΔΙΦΕ-ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Μέλος της επιστημονικής επιτροπής θεμάτων για τους διαγωνισμούς Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο.

11. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Πρόεδρος της επιτροπής σχολικών δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Νομού Κιλκίς 2015-2016 & 2016-2017

12. ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΕΟΠΠΕΠ για την πιστοποίηση Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτή Ενηλίκων Μη-Τυπικής Εκπ/σης-ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: