Συχνά η καθημερινή αξιολόγηση των παιδιών στις εργασίες που υλοποιούν, αποτελεί μια δύσκολη υπόθεση για τον/την εκπαιδευτικό. Πέρα από τις πολλές οπτικές που υπάρχουν (διαγνωστική-διαμορφωτική-τελική, περιγραφική κ.λ.π.) μια καλή πρόταση αποτελούν τα παρακάτω:
*Στα Μαθηματικά:
*Στη Γλώσσα:
*Τα κουτάκια επιλέγει είτε ο/η εκπαιδευτικός, είτε οι μαθητές και οι μαθήτριες στα πλαίσια της αυτο-αξιολόγησης.
*Στα Μαθηματικά:
Ξέρω άριστα τα μαθηματικά μου.
|
|
Χρειάζομαι λίγο παραπάνω εξάσκηση.
|
|
Χρειάζομαι πολλή εξάσκηση.
|
*Στη Γλώσσα:
Ξέρω άριστα τη γραμματική μου.
|
|
Θέλω λίγο ακόμη διάβασμα.
|
|
Θέλω πολύ διάβασμα ακόμη.
|
*Τα κουτάκια επιλέγει είτε ο/η εκπαιδευτικός, είτε οι μαθητές και οι μαθήτριες στα πλαίσια της αυτο-αξιολόγησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου