28 Απριλίου 2014

Απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν στην ΑΕΕ


 Αυτήν την εποχή οι συνάδελφοι ασχολούνται με την αποτύπωση των δεικτών της ΑΕΕ και συχνά χωρίς την απαραίτητη γνώση. Χρειάζεται να μελετήσουν μια που το αντίστοιχο υλικό υπάρχει. Η όλη δουλειά είναι ομαδική και συνεργατική κι όχι εικονική πραγματικότητα που αναδεικνύεται από τους πιο φιλότιμους.
Χαρακτηριστικές ερωτήσεις που μου υποβλήθηκαν:
2 Ερωτήσεις:
1- για κάθε δείκτη θα πρέπει να γράψουμε και μια μικρή αναφορά με τα συμπεράσματα ή μόνο το τσεκάρισμα των υποεπιλογών αρκεί;
2- τελικά το "ποιος θα τα δει" αφορούσε και στο ότι θα πρέπει να πούμε αλήθειες ή να καλύψουμε τα πράγματα (τι θα ωφελούσε δεν βλέπω).. Γιατί ξέρετε πώς πάει με τη βαθμολογία, δεν είναι αντιπροσωπευτική στις περισσότερες των περιπτώσεων. Αλλά και το να πούμε ότι όλα καλά, όλοι 10 έχουν, τι θα χρησιμέψει σαν στόχος βελτίωσης; Ακόμη κι εγώ τους βάζω όλους 10, αλλά δεν είναι αντικειμενικό.  Εδώ τι κάνουμε;..
Απαντήσεις
Μόνο το τσεκάρισμα ΔΕΝ αρκεί. Προφανώς απαιτείται και ο σχολιασμός, η αιτιολόγηση και κάποια συμπεράσματα... τα οποία θα αποτελούν προϊόν διαπραγμάτευσης τόσο της ομάδας όσο και της ολομέλειας.
Ποιος θα τα δει.. Η ΑΕΕ αποτελεί τον προθάλαμο αλλαγής του κλίματος στο σχολείο ( Μελλοντική αυτονομία της σχολικής μονάδας). Δουλεύουμε ομαδικά, συνεργαζόμαστε, επικοινωνούμε. ... Για να σου απαντήσω λοιπόν.  Ναι θα τα δουν κι άνθρωποι πέρα από το μικρόκοσμο του σχολείου, αποτελούν την εικόνα που θέλει ή υπάρχει και πρέπει να προβάλει το σχολείο. Εμπλέκουμε όπου είναι δυνατό και τους γονείς και κοιτάζουμε να είμαστε όσο μας δίνεται η δυνατότητα (πίεση χρόνου, δυσκολία εύρεσης τεκμηρίων, αδυναμία συνεργασίας, άγνοια) περισσότερο ακριβείς μια που αφορά στην αποτύπωση του δικού μας μικρόκοσμου, του σχολείου μας.
Παπαδόπουλος Πάρης